Учнівське самоврядування в Ліцеї № 227 має двоступеневу систему: загальношкільну і класну.
В кожному класі (з 5-го по 11-й) обирається лідер, його заступник та представників до шкільних міністерств.
Представники від класів обираються терміном на 1 рік. Перевибори, довибори припустимі.
Кожне учнівське представництво (міністерство) вибирає зі свого середовища голову і заступника.
Лідери класів, які наділені однаковими правами і обов’язками, складають Раду лідерів, голови міністерств –
Раду міністрів. Рада лідерів і Рада міністрів є Шкільною радою учнівського самоврядування (ШРУС).
Шкільна рада тісно співпрацює з адміністрацією та педагогічним колективом школи, батьківським комітетом, громадськими організаціями.
В засіданнях ШРУС можуть брати участь вчителі, адміністрація, члени батьківського комітету школи.
Вищим керівним органом самоврядування є конференція, яка скликається один раз на рік. На конференції розглядаються
важливі питання шкільного життя, приймаються програми та плани діяльності організацій, обирається лідер школи відкритим голосуванням. В період між конференціями керує і спрямовує роботу ШРУС.
Рада міністерств очолює п'ять міністерств:
- Міністерство освіти організовує підготовку та проведення предметних тижнів (декад, місячників),
конкурсів, олімпіад, виставок, турнірів, випуску газет.
- Міністерство культури і дозвілля опікується проведенням ліцейних свят, вечорів,
екскурсій, дискотек.
- Міністерство спорту і туризму організовує змагання з футболу, волейболу, баскетболу,
туристичні конкурси, походи; здійснює роботу з профілактики тютюнової, алкогольної,
наркотичної залежності. - Міністерство інформації відповідає за фото та відео зйомку заходів, інформаційне наповнення
сторінки «Новини» на сайті ліцею.
- Міністерство добрих справ опікується наданням благодійної посильної допомоги людям
похилого віку, ЗСУ, дитячим будинкам.
Отже, учнівське самоврядування в Ліцеї № 227 має на меті через широко розвинену систему органів забезпечити включення учнів
у різноманітну, глибоко змістовну діяльність колективу. Його важливий принцип: "Самі вирішили – самі зробили – самі відповідаємо"
вимагає, щоб діяльність підлітків була соціально цінна і значуща, включала елементи гри і романтики, спиралась на їхню ініціативу,
творчість і самодіяльність.
|